YouTube’dan Yenilikçi Alışveriş Deneyimi!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Dünyanın en popüler video paylaşım platformu YouTube, reklam verenler için düzenlediği Upfront sunumunda, Bağlantılı TV (CTV) platformlarına yönelik yenilikçi bir reklam formatını tanıttı.

Bu yeni alışveriş formatı, izleyicilerin büyük ekranlarda video seyrederken aynı anda ürünleri keşfetmeleri ve satın almak için telefonlarına yönlendirilmeleri için etkileşimli bir ürün akışı sunuyor.

YENİ REKLAM FORMATI ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ DÖNÜŞTÜRÜYOR

Söz konusu format, reklam verenlerin reklamlar sırasında ürünleri TV ekranının sağ tarafında sergilemelerine olanak tanıyor. Bu etkileşimli yayın, izleyicilerin uzaktan kumanda yardımıyla birçok ürünü incelemelerine imkan tanıyor.

Bir izleyici seçtiği ürün için, akıllı telefonunda QR kodunu tarayarak doğrudan satın alma yapma veya tüm ürünlerin bağlantılarını tek harekette telefonuna göndermesi isteniyor.

YouTube, televizyon izlemek için en çok tercih edilen platform konumuna geldiğini ifade ediyor.

Platform, son iki yılda izlenme süreleri açısından Netflix ve Disney+ gibi rakiplerini geride bıraktığını kaydediyor.

Şirketin verilerine göre, 2025’in ilk çeyreğinde ABD’de YouTube için en fazla televizyonların kullanıldığı da ortaya çıkıyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
YouTube’dan Yenilikçi Alışveriş Deneyimi!

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

BİGASTE ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!