VİMER, Uluslararası Ödülde İkincilik Elde Etti

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hazine ve Maliye Bakanlığı’na bağlı olan Vergi İletişim Merkezi (VİMER), Contact Center World tarafından organize edilen 2025 yılı Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri’nde yer aldı.

Contact Center World, çağrı merkezi ve müşteri deneyimi konularında dünyanın en büyük profesyonel organizasyonları arasında tanınıyor.

Bu organizasyon, 200’den fazla ülkede etkinlik göstererek, sektörün uluslararası düzeyde gelişimine katkıda bulunuyor.

Her yıl gerçekleştirilen Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri, çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanındaki en iyi uygulamaları teşvik ederek, kurumlar, yöneticiler ve ekipler için uluslararası bir platform sunmayı amaçlıyor.

YARIŞMAYA 83 ÜLKE KATILDI

Bu yıl 20. düzenlenen ödül seremoniye, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 83 ülkeden 2 bin 500’ün üzerinde başvuru yapıldı. Başvuruların değerlendirilmesinde bağımsız jüri üyeleri, özgünlük, etkinlik, sonuç ve sürdürülebilirlik gibi kriterleri göz önünde bulundurdu.

Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde hizmet veren VİMER, yarışmanın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesel Finali’nde “en iyi kamu hizmeti” kategorisinde ödül aldı.

BİRİNCİ SUUDİ ARABİSTAN

Berlin’de yapılan bölgesel etkinlikte, VİMER, ilgili kategoride ikincilik ödülüne sahip oldu. Bu yarışmada birincilik ve üçüncülük ödülleri Suudi Arabistan’a verildi.

HİZMET ÇEŞİTLİLİĞİNİ ARTIRIYOR

Kamuda profesyonel olarak kurulan ilk çağrı merkezi olan VİMER, 17 yıldır vergi mevzuatı, vergi işlemleri danışmanlığı, ihbarların alınması ve elektronik uygulamalar konusunda hizmet veriyor.

Günlük ortalama 5 bin çağrıya yanıt veren VİMER, 2024 yılında toplam 1 milyon 23 bin 118 çağrıyı yanıtladı. VİMER, daha fazla mükellefe ulaşmak için teknolojik altyapısını güçlendirmeye ve çalışan sayısını artırmaya devam ediyor.

Türkiye genelinde vergi kayıp ve kaçağının önlenmesine yönelik çalışmaları da bulunan VİMER, Dijital Vergi Dairesi, sosyal medya hesapları ile WhatsApp ve BİP gibi kanallar üzerinden ihbar bildirimleri kabul ediyor. Bildirimlerin hızlı bir şekilde sonuçlandırılması için gerekli takip işlemleri VİMER tarafından yürütülüyor.

YAPAY ZEKA ENTEGRASYONU YAPILIYOR

VİMER, mükelleflere yapay zeka destekli Dijital Vergi Asistanı-GİBİ ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunuyor. GİBİ, güncel vergi mevzuatına anında erişim imkanı sağlayarak, mükelleflerin sorularına yanıt veriyor ve doğru yönlendirme yapıyor.

Yaşlı, engelli ve hasta mükellefler için de özel hizmetler sunan VİMER, bu bireyler için kira beyannamelerinin alınması amacıyla evlerinde randevu oluşturarak yardımcı oluyor.

Sürekli hizmet sunabilmek amacıyla yapay zeka entegrasyonu üzerinde çalışan VİMER’e, yurt içinden 189, yurt dışından ise “+90 312 189 11 22” numaraları aracılığıyla hafta içi 09.00-18.00 saatlerinde ulaşılabiliyor.

“ÖDÜL, HİZMET KALİTESİNİN TESCİLİ”

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şim

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
VİMER, Uluslararası Ödülde İkincilik Elde Etti

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

BİGASTE ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!