Cristiano Ronaldo denildiğinde, akla gelen ilk isimlerden biri, futbolun en büyük efsaneleridir.
Saha içindeki mücadelesinin yanı sıra, saha dışındaki aktiviteleriyle de dikkat çeken profesyonel sporcu, iş dünyasında da aktif bir rol üstleniyor.
Son günlerde, Portekizli yıldızın maddi durumuna dair yeni bir rapor yayımlandı.
YATIRIMLARI DURMAK BİLMİYOR
İş dünyasında gerçek bir girişimci kimliğiyle öne çıkan Ronaldo, son zamanlarda iç çamaşırı, ayakkabı ve parfüm alanlarında faaliyet gösteren CR7 markasını, Avrupa, Asya ve Latin Amerika’daki otellere yapılan yatırımları, dünyanın çeşitli bölgelerindeki lüks mülk yatırımını, Alman lüks saat platformu Chrono24’teki hisse yatırımlarını, Portekiz’in önde gelen görsel-işitsel şirketlerinden Confina Media’daki hisse sahipliğini ve Portekizli seramik üreticisi Vista Alegre Atlantis SGPS’deki hisseleriyle dikkat çekiyor.
850 MİLYON EURO DEĞERE ULAŞTI
Portekiz İdare ve Pazarlama Enstitüsü (IPAM) tarafından yayımlanan bir araştırma, CR7 markasının 2025 yılı itibarıyla 6 farklı kategoride rekor bir değere, yani 850 milyon euroya ulaşacağını gösteriyor.
AL NASSR’DAN YILDA 200 MİLYON EURO, MARKALARDAN DA 150 MİLYON EURO GELİR EDİYOR
IPAM raporuna göre, Cristiano Ronaldo şu anda Arabistan takım Al Nassr’dan yılda 200 milyon euro kazanmanın yanı sıra, Nike, Tag Heuer ve Louis Vuitton gibi dünya çapındaki markalarla yaptığı anlaşmalar sayesinde yılda 150 milyon eurodan fazla gelir elde ediyor.
DÜNYADA EN ÇOK TAKİP EDİLEN İSİM
Portekizli futbolcu, sosyal medya platformlarında toplamda bir milyardan fazla takipçi ile dünyada en çok takip edilen figür olma unvanına sahiptir.
Araştırmadaki önemli bir bulgu da, CR7’nin dünya genelinde yılda ortalama 22,3 milyon haberle gündeme gelmesi ve yılda 187 milyon Google aramasına konu olmasıdır.
Aynı zamanda, Amazon’da 4.000 kitabın içerisinde ismi geçmekte ve 63.000 bilimsel makalede yer almaktadır.